El Club Egara torna a unir forces amb el Banc de Sang de Terrassa
Junts inicien una nova campanya per promocionar la donació, coincidint amb el Dia Mudial del Donant de Sang
- El Club Egara torna a unir forces amb el Banc de Sang de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 18:58
El Club Egara i el Banc de Sang i Teixits de Terrassa engeguen aquest dilluns i per 7è any consecutiu la campanya de donació de sang amb motiu del Dia Mundial del Donant de Sang, que se celebra cada 14 de juny arreu del món.
Sota l’eslògan “Ratllades i ratllats, toca donar sang, toca donar vida” s’anima els socis, familiars i amics del club, i a tots els terrassencs durant la setmana del 12 al 17 de juny a anar al Banc de Sang de Terrassa (plaça del doctor Robert, 5) en horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores i dissabte al matí, de 9 a 14:30 hores.
Enguany, les jugadores de l’equip femení protagonitzen la imatge de la campanya. Faran plegades la seva donació grupal i animen la resta d’equips a fer-ho també durant tota la setmana.
Des del Banc de Sang expliquen que el 14J és un dia especial d’agraïment a totes les persones donants i és també una crida
per incentivar la donació, especialment necessària a les portes de l’estiu, quan els hàbits de les persones que donen canvien i les reserves de acostumen a disminuir considerablement.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Pastisseria Erica, robada i destrossada: "És molt injust"
-
Terrassa
La Casa de les Boines, botiga centenària: "El nom el va acabar posant la gent"
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau