Servei ininterromput d'FGC les nits de festa major a Terrassa, Sant Cugat i Rubí
Terrassa
Del 28 al juny a l’1 de juliol, a l'S1 (Terrassa) hi haurà un tren per hora i sentit al llarg de tota la nit
- L'associació matadeperenca Mariapfarr viatjarà a Lungau
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juny de 2023 a
les 12:08
Actualitzat el
21 de juny de 2023 a les
12:12
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) oferirà servei ininterromput durant les quatre nits principals de les festes majors de Rubí i Sant Cugat i les dues primeres de la de Terrassa, és a dir, del 28 de juny a l’1 de juliol.
Amb aquesta mesura, la companyia assegura que vol donar resposta al previsible augment de la demanda i afavorir la mobilitat de les persones que vulguin assistir a alguns dels actes nocturns programats durant les festes majors d’aquestes tres ciutats del Vallès Occidental.
El reforç de trens es farà a la línia S1 (Terrassa) i consistirà en una freqüència de pas d’un tren per hora i sentit, al llarg de tota la nit, durant quatre nits consecutives. Els trens nocturns donaran servei a totes les estacions de la línia S1, entre Terrassa Nacions Unides i Pl. Catalunya.
Els horaris d’aquest reforç de servei es poden consultar al web de Ferrocarrils www.fgc.cat i a l’aplicació per a mòbils de la companyia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa