- La nena, el cérvol i la Festa Major del 1981
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
29 de juny de 2023 a
les 07:42
Actualitzat el
29 de juny de 2023 a les
14:35
Aquest dijous a Terrassa el cel estarà entre poc i mig ennuvolat, amb el pas d'alguns núvols alts i alguns de mitjans. A la nit plourà. Hi ha un avís per intensitat de pluja amb perill moderat al Vallès Occidental entre les 20 i les 2 hores.
Les temperatures seran semblants a les del dia abans. La mínima rondarà els 21ºC, mentre que la màxima quedarà al voltant dels 29ºC.
El vent bufarà fluix i de direcció variable fins a primera hora del matí i, de nou, al final del dia. Durant les hores centrals del dia s'imposarà progressivament el vent de component sud fluix o moderat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació