A mullar-se per l'esclerosi múltiple a Terrassa
Jornada solidària al Club Natació Terrassa aquest diumenge
- A mullar-se per l'esclerosi múltiple a Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Comencen les obres per reparar amb injeccions de resina els assentaments de la plaça del Gas Pilar Màrquez
-
Un Sant Joan sense por: Terrassa torna a repartir calmants naturals per a gossos i gats Pilar Màrquez
-
-
La Farmàcia Magaña celebra els seus 50 anys: "La gent no només ve pels medicaments, busquen consells" Joan Muñoz
Publicat el
07 de juliol de 2023 a
les 20:05
Actualitzat el
08 de juliol de 2023 a les
16:27
Les instal·lacions del Club Natació Terrassa acolliran aquest diumenge, 9 de juliol, un nou “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, un acte solidari i de conscienciació que arriba enguany a la seva 30a edició. L’esclerosi múltiple és una malaltia degenerativa i crònica del sistema nerviós d’origen autoimmune que afecta el cervell i la medul·la espinal.
La jornada, que començarà a les 9 i acabarà a les 13 hores, compta amb la col·laboració del mateix CN Terrassa i la presència de cares conegudes i representants municipals. Com a Terrassa, tindrà lloc a altres ciutats catalanes en una convocatòria que fa una crida als ciutadans a prendre consciència sobre la necessitat d’intensificar la recerca vers aquesta malaltia, que pateixen 500 terrassencs.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Sindicatura de Comptes avala la garantia del servei d'aigua a Terrassa
-
Terrassa
Cap de setmana de doblet i estrenes per als Castellers de Terrassa a Barcelona
-
Terrassa
"Terrassa té la capacitat d’acollir tots els pobles del seu voltant i de generar una simbiosi"
-
Terrassa
Apareix un nou esvoranc a Sant Pere Nord
-
Terrassa
Un carnet perquè els adolescents de Terrassa accedeixin a activitats gratuïtes durant l'estiu
-
Terrassa
“La coordinació entre cossos no només és important, sinó necessària”