Tot per Terrassa pacta amb PSC el govern de la Diputació
Terrassa
La formació de Jordi Ballart facilita la investidura de l'alcaldesa socialista Lluïsa Moret, però no entrarà a l'executiu
- Refugis artístics (i climàtics)
ARA A PORTADA
-
Terrassa Queden suspeses les classes i restringida la mobilitat a Terrassa davant un possible fort episodi de pluges Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa tanca Vallparadís, suspèn el Mercadal i deixa la zona blava gratuïta per l'episodi de pluges Pilar Màrquez
-
Terrassa Un primer dia d'escola "atípic": "Tot i la vaga, volia venir per veure els amics" Arnau Fort
-
-
Publicat el
12 de juliol de 2023 a
les 11:04
Actualitzat el
12 de juliol de 2023 a les
14:17
El govern de la Diputació de Barcelona serà d'esquerres. El Partit Socialista de Catalunya (PSC) ha tancat tancat aquest matí el pacte amb Tot per Terrassa que li permetrà governar la institució supramunicipal amb els Comuns. L'alternativa independentista no ha quallat i Junts per Catalunya i ERC es quedaran fora del govern.
Els sobiranistes han intentat incorporar la diputada egarenca de Tot per Terrassa, Maise Balcells, a la seva equació, però la manca d'acord entre els republicans i els postconvergents no ha permès articular una majoria alternativa. Durant les converses, Junts ha ofert a Jordi Ballart fins i tot la presidència de la Diputació per a Tot per Terrassa. La formació egarenca ha acabat sent clau en la governabilitat de la institució.
La signatura de l'acord entre el PSC i Tot per Terrassa es formalitza aquest mateix matí, una jornada abans del ple de constitució de la Diputació de Barcelona, previst per dijous a migdia. El pacte tanca setmanes de negociacions amb diferents alternatives de govern sobre la taula.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/07/11/govern-diputacio-terrassa-acord-11-juny/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El tanatori d’animals ja té constructora
-
Terrassa
MútuaTerrassa estudiarà el sistema de neteja del cervell per frenar l'esclerosi múltiple amb un ajut de l'AELEM
-
Terrassa
L'alberg de Vallparadís surt a concurs: fer-lo rendible "té una especial dificultat"
-
Terrassa
Com és la prèvia de l’inici de curs des de dins?
-
Terrassa
Serveis mínims el primer dia d’escola
-
Terrassa
Terrassa es reuneix amb la ministra d'Habitatge a Madrid