- Sol, alguns núvols i un pèl menys de calor
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juliol de 2023 a
les 07:58
Actualitzat el
19 de juliol de 2023 a les
11:02
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest dimecres al matí a la C-58 sentit nord hi ha retencions del quilòmetre 7,5 al 4,5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n'hi ha del quilòmetre 11 al 14, a Sabadell i Sant Quirze, cap a Barcelona.
A la C-59 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 13,6, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
A Rodalies Renfe, hi ha una convocatòria de vaga presentada pel sindicat CGT de les 0.00 a 23.00 hores. Hi ha serveis mínims del 66% de les 6.00 a les 9.30 hores i de les 17.00 a les 20.30 hores, i del 33% la resta de jornada.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) funcionen segons l'horari previst.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors