Estudiants de l'Eseiaat porten el seu ròver espacial a l'European Rover Challenge
Terrassa
Seran els únics representants de l'Estat en un concurs internacional en què el vehicle haurà de completar diferents proves científiques com si treballés a la superfície de Mart
- Estudiants de l'Eseiaat porten el seu ròver espacial a l'European Rover Challenge
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
13 de setembre de 2023 a
les 14:04
Actualitzat el
13 de setembre de 2023 a les
14:05
Un equip multidisciplinari d’estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (Eseiaat) de la Universitat Politècnica de Catalunya − BarcelonaTech (UPC) que formen part de l’associació UPC Space Program participarà a la final del concurs internacional European Rover Challenge (ERC) entre aquest dijous i diumenge a Kielce (Polònia). Hi portaran el seu prototip espacial batejat com GRover-To, un vehicle autònom, construït pels mateixos estudiants que haurà de completar diferents proves científiques com si treballés a la superfície de Mart.
Diversos alumnes d’enginyeria electrònica, enginyeria mecànica, tecnologies industrials i enginyeria aeroespacial de l'Eseiaat i tres estudiants de geologia de la Universitat de Barcelona (UB) van presentar el seu projecte el curs passat per participar al concurs, juntament amb altres 64 universitats de tot el món, i el seu ha estat un dels únics 25 equips admesos pel jurat per prendre part a la gran final. El vehicle espacial GRover-To serà l’únic representant espanyol.
https://www.youtube.com/watch?v=7uTIftw6uzc
"Hem realitzat moltes millores a partir de l’experiència acumulada els dos anys anteriors i crec que enguany podem aspirar a estar al top 5”, explica Gonzalo Campos, coordinador de la missió.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa