Més hores d'atenció en suport emocional a joves de Terrassa
El 32,7% dels usuaris del programa l'any passat eren menors de 16 anys

- Més hores d'atenció en suport emocional a joves de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2023 a les 18:01
Actualitzat el 27 de setembre de 2023 a les 18:02
L’Ajuntament de Terrassa ha anunciat que donarà continuïtat al servei de suport emocional per a persones joves, que es va iniciar l’any 2022 en fase de prova pilot "amb l’objectiu de contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones joves orientant-les i acompanyant-les en situacions complicades a nivell de benestar emocional, com ara dificultats en les relacions socials, autoestima o identificació d'emocions". La iniciativa es realitza a través del Servei de Joventut. Ara, doblarà les hores d'atenció.
Aquesta prova es va iniciar l’any 2022 "per poder conèixer quina era la seva rebuda i si donava resposta a les necessitats actuals d’aquest segment de la població", indica el consistori. El servei va realitzar 66 atencions entre el mes de febrer de 2022 i desembre del mateix any, sent 44 de primera visita, 15 de segona, 6 de tercera i 1 de quarta. El 77,5% dels usuaris eren menors de 19 anys i, d’aquests, el 32,7% eren menors de 16 anys.
El temps d’espera mig va passar de les quatre setmanes a l’inici de la prova, donada l’alta demanda del servei, a les dues setmanes dels darrers mesos.
El tinent d’alcalde d’Acció Social i Cicles de la Vida, Noel Duque, afirma que el govern municipal ha creat la nova regidoria de Benestar Emocional "per poder donar resposta a una necessitat clara que té la ciutat i tot el país. Duplicar les hores d'atenció d'aquest servei, és un bon moviment per començar. Volem ser un gran suport per a qui ens necessiti". El servei atendrà un cop a la setmana i s'hi podrà accedir demanant cita prèvia al web, al 937848390 i a labaumann@terrassa.cat
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana