Salvador Cristau, bisbe de Terrassa, va presidir aquest diumenge, 1 d'octubre, la missa d'inici de ministeri de Carles Cahuana, nomenat nou rector de la Catedral del Sant Esperit de Terrassa i de la parròquia homònima.
Cahuana substitueix en el càrrec Fidel Catalán, que diumenge 17 de setembre va celebrar la Missa d’Acció de Gràcies "pels anys que ha servit a la comunitat dels feligresos".
- Cahuana s'estrena com a nou rector del Sant Esperit de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
02 d’octubre de 2023 a
les 13:50
Actualitzat el
02 d’octubre de 2023 a les
13:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa revisa les mesures del Pla Alfa davant l'alt risc d'incendi forestal
-
Terrassa
Els ajuts de menjador baixen un 7,9% tot i l’augment de la demanda
-
Terrassa
Terrassa reconeix els nou estudiants de la ciutat distingits per la seva excel·lència a les PAU 2026
-
Terrassa
La Primitiva deixa un premi de més de 44.000 euros a Terrassa
-
Terrassa
Terrassa envia 745 caixes d’ajuda a Veneçuela
-
Terrassa
El Moaré creix amb més creativitat i més interacció