Congrés sobre malalties immunològiques a Terrassa
Terrassa
La jornada es desenvoluparà a l'Edifici Docent de Mútua amb 30 ponents
- Congrés sobre malalties immunològiques a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
18 d’octubre de 2023 a
les 12:15
Actualitzat el
18 d’octubre de 2023 a les
12:16
MútuaTerrassa acollirà aquest divendres, 20 d'octubre, la celebració de la jornada “Actualització multidisciplinària en malalties immunomediades del Vallès”, organitzada per la Unitat de Malalties Autoimmunes Sistèmiques (UMAS) del Servei de Medicina Interna amb el suport del Servei de Dermatologia, el de Reumatologia i el de Nefrologia de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa.
Hi prendran part prop d’una trentena de ponents de diferents hospitals del Vallès Occidental, tant professionals de l’HUMT com d’altres centres hospitalaris de la comarca així com professionals d’altres hospitals de referència que impartiran classes magistrals. La trobada comptarà amb el suport de la Societat Catalana de Dermatologia i Venereologia, la Societat Catalanobalear de Medicina Interna i l’acreditació del Consell de Col·legis de Metges de Catalunya (CCMC).
La inauguració tindrà lloc a les 9 hores a l’edifici docent de l’entitat, al carrer de Sant Antoni, i anirà a càrrec de Cati Serra, directora assistencial de l’Àmbit Mèdic de la FAMT, i Ignasi Rodríguez-Pintó, responsable de la UMAS i coordinador de la jornada. En el marc de la jornada se celebraran un total de sis taules rodones i també dues classes magistrals: una sobre intel·ligència artificial i malalties immunomediades i l’altra centrada en la síndrome antifosfolipífica catastròfica.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella