El "hub" i l'espai sociosanitari de Sant Llàtzer a Torrebonica?
El conseller Manel Balcells visita Terrassa

- El "hub" i l'espai sociosanitari de Sant Llàtzer a Torrebonica?
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 12:51
Actualitzat el 03 de novembre de 2023 a les 12:52
El Hub d'Innovació Social i Sanitària (HiSS) de Terrassa i l'espai sociosanitari de Sant Llàtzer podrien ser ubicats a la finca de Torrebonica. L'alcalde, Jordi Ballart, i el conseller de Salut, Manel Balcells, han anunciat que ambdues administracions estudien aquesta opció.
L'anunci l'han fet Ballart i Balcells durant la visita realitzada aquest divendres al solar del carrer de Pau Marsal on es construirà un doble equipament sanitari, un CAP i un Centre d'Urgències d'Atenció Primària (CUAP).
El "hub", impulsat pel Consorci Sanitari de Terrassa (CST), va ser presentat el juny passat. Es tracta d'una mena de "laboratori" de salut per abordar, entre d'altres qüestions, problemes com el de la soledat no volguda.
Notícies recomenades
-
Terrassa TxT i Junts exigeixen a l’Estat recuperar l’ajut al transport públic
-
Terrassa Cau del ple la retirada dels honors franquistes
-
Terrassa Distinció internacional per a dos professionals de MútuaTerrassa
-
Terrassa 50 anys de Can Jofresa: un barri construït per la lluita veïnal
-
Terrassa El síndic vol que es mantingui la ludoteca de Sant Pere Nord
-
Terrassa Llesta la reforma de l’Esplai de Can Parellada