ERC estrena executiva amb Isaac Albert al capdavant
Ampli consens a l'assemblea, amb un 97 per cent dels vots, per escollir la nova direcció local
- ERC estrena executiva amb Isaac Albert al capdavant
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de novembre de 2023 a les 21:34
Actualitzat el 07 de novembre de 2023 a les 21:24
Ampli consens a l’assemblea d’Esquerra Republicana de Terrassa (ERC), amb un 97 per cent dels vots, per escollir la nova executiva local del partit i el seu nou president, Isaac Albert, que pren el relleu a Xènia Albà, qui deixa el càrrec després de quatre anys de dedicació.
Albà s'ha acomiadat de l'assemblea: “Avui faig un pas al costat per cuidar-me, per descansar i per respirar. Als que formareu la nova executiva, la meva més gran admiració i gratitud. Jo faig un pas al costat però quan vulgueu gireu-vos, hi seré pel que necessiteu".
La ja ex presidenta ha afirmat que "han estat uns anys molt intensos en els que he invertit moltes hores, perquè sempre he cregut que si tots ens hi posem, aconseguirem fer una Terrassa i un país més lliure més just i més digne. Crec fermament que només amb implicació les coses canvien".
Com a novetat d'aquest nou mandat, s'incorpora una figura de nova creació, la secretaria d'universitat i recerca, pel paper cabdal que té aquest àmbit a la nostra ciutat.
Isaac Albert ha destacat en el seu discurs que “el que ens ha dut fins aquí és treballar perquè els ciutadans de Terrassa ens vegin com un actor indispensable en la construcció de la ciutat. En aquest sentit, Esquerra Terrassa és un actor important de la política local. Ho som. Ho hem estat en el passat i ho serem en el futur. Ho hem estat més enllà del resultat electoral, perquè sempre hem estat reconeguts com un element positiu en la construcció de Terrassa. Perquè entenem la política com un servei a la societat, perquè tenim projecte de ciutat i ens agrada explicar-lo, compartir-lo i posar-lo a disposició del col·lectiu".
Aquesta és la nova executiva ERC Terrassa:
Presdiència: Isaac Albert i Agut
Secretaria General: Sílvia Grau i Fontanals
Secretaria d'Organització: Joan Lluch i Puig
Secretaria d'Imatge i Comunicació: Josep Villagrassa i Rodés Secretaria de Política Municipal: Ona Martínez i Viñas Secretaria de Feminismes: Montse Pujol i Soler Secretatria de Finances: Jordi Centelles i Amela Secretaria de Transició Ecològica: Montse Font i Fabra Secretaria de Formació: Teresa Ciurana i Satlari Secretaria de Moviments Socials: Merecè Espasa i Cárdenas Secretaria de Recerca i Universitats: Antoni Sanz i Ruiz Secretaria d'Acció Política: Francesc Poch i Ros Secretaria de Ciutadania: Jordi Martin i Montalbán
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades