El PSC es mostra disposat a negociar el pressupost
Terrassa
Els socialistes insten el govern a compartir la informació dels comptes de 2024 de cara al ple i recorden que són la segona força més votada del consistori
- El PSC es mostra disposat a negociar el pressupost
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2023 a
les 19:24
El socialistes terrassencs reiteren la seva oferta de negociar i pactar els comptes municipals atesa la importància que tindran per a l’any vinent, per al funcionament de l’Ajuntament i per posar en marxa els reptes més grans de Terrassa. La formació s’han posat a disposició del govern municipal per sumar en l’aprovació del pressupost, que estava previst inicialment en un ple extraordinari aquest mes de novembre.
El Partit dels Socialistes ha fet un comunicat públic mostrant la seva voluntat d’acord. De fet, el regidor socialista Javier García ja va anunciar al darrer ple la predisposició del PSC d’aportar idees i presentar propostes per als propers comptes, entre les quals destaca mesures pel manteniment de l’espai públic i equipaments, la neteja, la creació d’ocupació i la millora de la seguretat.
En aquest context, els socialistes lamenten que a hores d’ara no disposen d’una proposta de pressupostos i insten al Govern “a prendre la iniciativa i compartir la informació de la qual disposen per poder-la treballar amb temps suficient i exercir la tasca fiscalitzadora i també propositiva que vol dur a terme el PSC”.
Els socialistes fan la seva oferta després que l’executiu de Jordi Ballart no acceptés cap de les esmenes presentades pel primer grup de l’oposició al ple d’ordenances. La sessió, diuen “va acabar com una mostra de la poca voluntat de negociació del govern municipal”.
Les esmenes presentades des del PSC i pensades, segons el grup municipal, “des d’un punt de vista d’oposició constructiva i responsable” van ser desestimades des del govern municipal, “deixant palès la manca de voluntat per a negociar”.
Ara, davant el repte de debatre i aprovar el pressupost per a l’exercici 2024, els socialistes esperen que el govern municipal “tingui en compte les propostes del PSC –recorden–, la segona força més votada pels terrassencs i terrassenques”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores