
Desenes de persones gaudeixen de l'Anella Verda de Terrassa
Més de 150 participants al programa de lleure del CIAB

- Desenes de persones gaudeixen de l'Anella Verda de Terrassa
Ara a portada
Publicat el 16 de novembre de 2023 a les 16:00
Més de 150 persones han participat en el programa d'activitats de lleure del Centre d'Informació Ambiental Bonvilar (CIAB) del 2023, que ha donat a conèixer amb activitats lúdiques els entorns de Bonvilar i de l'Anella Verda de Terrassa.
La programació, destinada a un públic infantil i familiar, recollia enguany un total de vuit propostes, de caràcter lúdic i gratuït, que s’han celebrat des d’abril fins aquest mes de novembre. D’entre totes elles, les que han tingut més acceptació han estat els itineraris guiats, el Geocaching de Halloween i la visita al Parc Audiovisual.
Pel que fa als itineraris guiats, enguany se n’han programat tres: el del torrent de Botelles, que està declarat com a zona d’especial interès per a la biodiversitat de l’Anella Verda; el del torrent de la Grípia, per un tram del camí dels Monjos i del camí Vell de Sant Quirze a Matadepera i, per últim, el del camí de Can Bogunyà, centrat en el paisatge agroforestal.
[caption id="attachment_510711" align="aligncenter" width="700"]
Camí a la zona de Mossèn Homs / NEBRIDI ARÓZTEGUI[/caption]
Més de 60 persones han participat en aquestes tres activitats, a les quals calia fer inscripció prèvia perquè s’oferien places limitades. En relació al Geocaching de Halloween, i com en edicions anteriors, aquesta ha estat una de les activitats més concorregudes ja que és la tradicional activitat de la Nit de Difunts. Enguany, aquesta activitat ha permès els assistents (prop de quaranta persones) descobrir els misteris de les masies de Can Montllor i Mossèn Homs.
La visita al Parc Audiovisual ha estat una altra de les activitats més celebrades, amb l’assistència de prop d’una trentena de persones.
