Detingut a Terrassa per agredir un discapacitat i una menor
Terrassa
L'agressor va retreure la víctima que portés un clauer amb la bandera d'Espanya
- Un incendi crema tres vehicles a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar? Laura Massallé
-
-
Terrassa Mor Cristóbal Colón, premiat l'any 2025 a Terrassa amb el Reconeixement Cecot a la Personalitat Jordi Guillem
-
Terrassa El vi Terrassenc des de dins: així s'elabora la segona anyada a Can Font de Gaià Pilar Màrquez
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
Publicat el
17 de novembre de 2023 a
les 12:14
Actualitzat el
17 de novembre de 2023 a les
12:25
Un home ha estat detingut a Terrassa per agredir una persona amb discapacitat i a la seva neboda, menor d'edat. La policia indica que darrere de les agressions hi ha, presumptament, un delicte d'odi amb motivació ideològica.
L'agredit va en cadira de rodes. Té una discapacitat reconeguda del 84% i duia portava en la seva ronyonera un clauer amb la bandera d'Espanya, fet que, pel que sembla, podia haver motivat l'agressió.
El Cuerpo Nacional de Policía ha informat de la detenció, realitzada aquest dijous juntament amb els Mossos d'Esquadra. Els fets es van produir el 9 de novembre i van ser denunciats a la comissaria del carrer de Baldrich.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El barri de Vilardell es prepara per tres dies de Festa Major
-
Terrassa
A l'espera del carril bici entre Sabadell i Terrassa: "A veure si acaben d'una vegada"
-
Terrassa
Torna la rapada solidària al Raval: "Posa't al seu cap"
-
Terrassa
"Ja he lligat”: La confusió d'en Marc Ribas en el seu darrer programa al capdavant del "Joc de Cartes"
-
Terrassa
El PSC exigeix garantir la videovigilància als barris: "El que cal és passar dels plans a l'acció"
-
Terrassa
Un operatiu policial a una estació de tren acaba amb 20 identificats: “Continuem treballant per una Terrassa més segura”