Què pot passar si comparteixes un dècim de loteria per WhatsApp?
Terrassa
Tot el que has de saber i tot el que has d'evitar quan compres loteria de Nadal segons la OCU
- Què pot passar si comparteixes un dècim de loteria per WhatsApp?
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2023 a
les 20:20
Actualitzat el
04 de desembre de 2023 a les
09:25
71 euros és el que ens gastarem cadascun de nosaltres, de mitjana, en el Sorteig de la Loteria Nadal del divendres 22 de desembre, segons una enquesta de l'Organització de Consumidors (OCU). Si la sort acompanya i per evitar problemes, és recomanable seguir sis consells bàsics:
- Guarda els dècims i fes fotocòpies o fotos de l'anvers i del revers.
- Si comparteixes dècims, fes-ho constar per escrit; les paraules se les endú el vent i en cas de conflicte no serveixen com a prova.
- Si encarregues o intercanvies dècims sencers, procura recollir-los i pagar-los abans del sorteig.
- Si perds o et roben el dècim o bitllet, denuncia-ho a la policia i notifica-ho a Loterias y Apuestas del Estado.
- Si el dècim es fa malbé, envia'l a la Sociedad Estatal de Loterías y Apuestas del estado, que determinarà si es pot cobrar el premi. Si està molt irreconeixible, serà la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre la que es pronunciï. No intentis recomposar-lo.
- I, en el pitjor dels casos, els tribunals atenen altres proves per dictar l'abonament del premi: el fet que ningú el reclami, l'anàlisi dels fragments o el testimoniatge del venedor.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Un famós influencer firma pel Club Natació Terrassa: “Us agradaria una sèrie de la meva temporada?”
-
Terrassa
La bicicleta pren els carrers de Terrassa amb la pedalada popular
-
Terrassa
Els Minyons porten el primer castell de nou a Valldoreix
-
Terrassa Els Mossos busquen cinc homes vestits de policies per endur-se un individu d'un cotxe a l'AP-7 al Vallès
-
Terrassa
"Un robot és una sinergia de moltes tecnologies, i la IA ho canvia tot"
-
Terrassa
Saps on són... aquests frescos en el sostre de la cultura?