MotoSpirit treballa per a l’eliminació del xassís
L’equip de l’Eseiaat continua millorant la seva motocicleta elèctrica i va aplicant diverses innovacions de cara al futur. També renova els seus integrants
- MotoSpirit treballa per a l’eliminació del xassís
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 20:31
L’equip MotoSpirit de l’Eseiaat treballa per millorar la seva moto elèctrica amb algunes novetats, com el fet d’eliminar el seu xassís per poder alleugerir el pes del vehicle. Format per estudiants de diferents graus d’enginyeria del centre de Terrassa, també hi haurà una àmplia renovació dels seus integrants de cara a les pròximes cites.
La MSE4 és la quarta generació de motocicletes cent per cent elèctriques i refrigerada per aigua dissenyades i fabricades per futurs enginyers de la UPC, que compten amb Jesús Conde com a tutor. Dels estudiants que van estar el passat mes d’octubre a l’Aragó, en el circuit de Motorland i competint en la MotoStudent Internacional, amb equips universitaris de tot el món, continuarà Sergi Panadero, mentre que Bruno Martínez i Daniel Valderrama, seguiran, però com a suport tècnic.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El projecte A-porta de Ca n'Anglada s'integra en una xarxa europea per reforçar la participació als barris
-
Terrassa
Activat el pla Inuncat en fase d'alerta per previsió de pluges intenses
-
Terrassa
La salut mental i el benestar emocional centren el tercer Congrés de Formació Sanitària Especialitzada
-
Terrassa
El Teatre Principal acull la gala de celebració dels 170 anys de l'escola Vedruna Vall
-
Terrassa
Dos castells de gamma alta pels Minyons a Sant Boi de Llobregat
-
Terrassa
La Fira de la Primavera del carrer de Volta, una oda a les botigues de barri