L’art del Camí de Sant Jaume, en format curs
Terrassa
El professor Àngel Morillas impartirà l’activitat, organitzada pel Rotary Club
- La grip baixa a Terrassa, però cal mantenir la prudència
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2024 a
les 18:36
Endinsar-se en les nombroses manifestacions de religiositat, d’hospitalitat, d’art i de cultura que omplen el Camí de Sant Jaume. Això és el que proposa el Rotary Club de Terrassa, que dins de les activitats socials i culturals que cada any realitza, ha programat enguany la 22a edició del seu tradicional Curs d’Introducció a la Història de l’Art i el Patrimoni de la Unesco, que aquest any es desenvoluparà al voltant d’aquesta ruta que recorren tants pelegrins per arribar a la catedral de Santiago de Compostel·la.
El curs d’art l’imparteix el professor Àngel Morillas, delegat de la UNESCO per al Patrimoni de la Humanitat. Des del Rotary Club de Terrassa expliquen que és una activitat oberta a tothom i que també s’ha difós des del Club 60.
Les sessions es faran de les 19 a les 21 hores, durant els quatre dimecres del mes de febrer i el primer de març a l’Aula Magna de la Cecot, al carrer de Sant Pau, 6. El cost del curs, que recorrerà cinc grans àrees del Camí, és de 25 euros.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Qui va ser el religiós consagrat a la seva congregació?
-
Terrassa
Anna Murià i Romaní: “Escriure no només és posar i ordenar paraules”
-
Terrassa
Tallada l'R4 al seu pas per Terrassa per una incidència en la infrarestructura
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua