Reprès el servei de trens de Rodalies entre Terrassa i Sabadell
S'ha trobat un cos al voral de la via

- 20 projectes i 9 milions en obres
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2024 a les 08:04
Actualitzat el 25 de gener de 2024 a les 11:16
La circulació de trens de Rodalies Renfe ha estat interrompuda aquest dijous al matí entre Terrassa i Sabadell. La companyia ha informat cap a les 7.30 hores que ha estat paralitzada a petició de les forces d'ordre públic. Cap a les 8.45 hores, però, s’ha restablert i les freqüències de pas i els horaris es van recuperant progressivament.
A primera hora, els combois de les línies R4 i R12 no transitaven per cap de les dues vies entre les estacions de Terrassa Est i Sabadell Sud. Hi ha hagut un accident en un punt no autoritzat de pas.
S'ha trobat un cos al voral de la via, a poca distància de l'estació egarenca, i s'ha demanat la interrupció temporal del pas dels combois. Protecció Civil de la Generalitat ha activitat en prealerta el pla Ferrocat.
Fonts dels Mossos han explicat a l'ACN que l'avís s'ha rebut pocs minuts després de les 7 hores i que fins el punt s'hi han desplaçat diverses dotacions del cos. La policia ha obert una investigació per esclarir el succés.
Mentre ha durat l’aturada, Terrassa Mobilitat recomanva com alternatives de transport des de Terrassa els busos e2.1 i e2.2 directes a Barcelona de Moventis i la línia S1 d'FGC. Per als viatgers direcció Barcelona Rodalies també recomanava FGC.
S'ha establert un servei de transport alternatiu per carretera entre Terrassa Estació del Nord i Sabadell Sud, amb autobusos directes.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana