La colla Amunt i Crits recull l’èxit del 2023
El Campionat Comarques Barcelonines de Revesses ha premiat a la colla sardanista terrassenca
- Presentació del Programa global sobre habitatge, a la Sala de Plens -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2024 a
les 19:12
El Campionat Comarques Barcelonines de Revesses ha premiat a la colla sardanista terrassenca Amunt i Crits per la seva trajectòria durant la temporada de l’any 2023.
L’agrupació va rebre el primer premi del campionat de la temporada 2023, una categoria que suma els punts acumulats durant totes les actuacions de l’any. La presidenta de l’agrupació folklòrica Amunt i Crits, Nuri Escudé, explica que “ho rebem amb molta il·lusió, és un treball constant, són moltes emocions". A més, la colla va aconseguir la tercera posició en la categoria de lluïment, valorada per un jurat.
Els més menuts també van obtenir reconeixement. La colla Petits Amunt i Crits van guanyar el primer premi del campionat, i la plata en lluïment. La colla veterana no es va quedar enrere, i va aconseguir la cinquena posició en les dues categories.
Enguany s’ha iniciat una nova col·lecció de trofeus pel campionat inspirats en monuments de la comarca, que s’ha iniciat amb la Masia Freixa per reconèixer els 75 anys de la colla sardanista Amunt i Crits. Aquesta és una data especial per l’agrupació, que ha rebut el Premi a la Continuïtat de la Confederació Sardanista de Catalunya. Amunt i Crits continuarà la seva activitat durant tot aquest any, amb concursos, actuacions i tallers per escoles.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La catedral del Sant Esperit obrirà tota la nit per celebrar les “24 hores per al Senyor”
-
Terrassa
Comença la construcció de vuit noves pistes de petanca a l'entorn del Parc de la República
-
Terrassa
Les deixalleries municipals van superar el 2025 les 60.000 visites i van gestionar un 14% més de residus
-
Terrassa
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març després que la xarxa no hagi pogut recuperar la normalitat
-
Terrassa
La simplificació de les àrees de vianants, a un pas de l’estrena
-
Terrassa
Terrassa suma a la Xarxa Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat