Enxampat amb més de 600 grams d'haixix a Terrassa
Terrassa
El sospitós, detingut a Can Boada, duia 710 euros
- Enxampat amb més de 600 grams d'haixix a Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Alerta pel temporal: la pluja i el vent guanyaran força en les pròximes hores Jordi Guillem
-
Terrassa Afectacions a la mobilitat amb motiu dels treballs de substitució de canonades al carrer del Passeig Jordi Guillem
-
Terrassa Ferrocarrils reprèn el servei habitual a la línia Barcelona – Vallès després de les obres per renovar la via Jordi Guillem
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa reprenen la temporada amb castells de vuit a Lloret de Mar Jordi Guillem
Publicat el
08 d’abril de 2024 a
les 21:13
Actualitzat el
09 d’abril de 2024 a les
16:23
La Policia Municipal ha detingut a Terrassa un presumpte traficant d'haixix. Els agents li van trobar més de 600 grams d'aquesta substància.
La intervenció la van desenvolupar agents de la Unitat de Policia de Barri divendres passat. Segons ha informat el cos local, uns guàrdies van aturar un vehicle a Can Boada.
Els policies van identificar-ne el conductor. En realitzar l'escorcoll, van trobar més 600 grams de haixix, i també diners: 710 euros. El sospitós va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública, de tràfic de drogues.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa elaborarà un nou pla d’actuació en l’àmbit de la discapacitat
-
Terrassa
Manel Espinosa: "Busquem els últims afectats pel Càrtel de Cotxes: el temps s’acaba"
-
Terrassa
VÍDEO | Així han rescatat els Bombers un excursionista amb un helicòpter
-
Terrassa
Atenció: dilluns la zona blava torna a ser de pagament a Terrassa
-
Terrassa
Qui va ser el religiós consagrat a la seva congregació?
-
Terrassa
Anna Murià i Romaní: “Escriure no només és posar i ordenar paraules”