Alerta alimentària: Sanitat demana no consumir aquestes olives de supermercat
Es tracta de tres productes procedents de Jaén i comercialitzats a supermercats de tot l'Estat que contenen "ingredients no aptes per al consum
- Alerta alimentària: Sanitat demana no consumir aquestes olives de supermercat
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2024 a les 19:30
L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN), que depèn del Ministeri de Sanitat, ha demanat no consumir diversos productes envinagrats de la marca Corbí. Concretament, es tracta de tres productes procedents de Jaén i comercialitzats a supermercats de tot l'Estat que contenen "ingredients no aptes per al consum", tot i que no s'ha especificat de quins es tracta.
Per això, l'AESAN ha demanat la retirada immediata de tots els lots d'un còctel d'olives envasades en pots de vidre, un altre d'olives de Jaén i un de bitxos d'Ibarra en oli d'oliva. I és que el País Valencià ha identificat aquests elements potencialment nocius i n'ha alertat al govern espanyol mitjançant el Sistema Coordinat d'Intercanvi Ràpid d'Informació (SCIRI).
Els productes s'han distribuït a Catalunya, el País Valencià, Cantàbria, la Comunitat de Madrid, Andalusia, les Balears, Múrcia, Extremadura i Castella - la Manxa, tot i que no es descarta que hagin arribat a altres punts de la península Ibèrica. Les autoritats competents de cada regió ja han estat avisades per detenir la comercialització i es demana a la població que en disposi a casa que s'abstingui de consumir-los.
Notícies recomenades
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada