- Apunyalen el responsable d'un bar de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Centenars de terrassencs gaudeixen de la victòria de la selecció espanyola en gran Aketza Martín
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
15 de maig de 2024 a
les 16:29
Actualitzat el
15 de maig de 2024 a les
16:30
"M'han dit els metges que si la punyalada hagués estat dos centímetres més avall, no ho explico". Sí que pot explicar-ho, per pur atzar. Va passar aquest dimarts a Terrassa, en un bar de la rambla d'Ègara, i el jove que pot explicar-ho, per pur atzar, és l'amo de l'establiment, que va ser apunyalat al coll en intentar impedir l'agressió a un client, conegut seu, segons indica. Els agressors eren dos. Un va ser retingut en el local. L'altre, l'autor material de l'atac amb navalla, va aconseguir fugir.
Eren les 11 hores. La víctima (les dues víctimes) es trobaven en l'interior del bar quan, de sobte, hi van irrompre dos joves. L'atac va ser ràpid, feroç, sense miraments, directe. Van anar pel client, al qual coneixien d'abans, potser per saldar un compte pendent. L’objectiu estava d'esquenes. Li van ploure els cops al damunt. El responsable del bar va intervenir per frenar l'agressió. Va rebre un cop de puny.
Segons el relat del testimoni, un dels atacants va esgrimir una navalla amb la qual va escometre el client. "En aquell moment, li vaig donar una empenta al meu amic per apartar-lo". La navalla ja viatjava per l'aire de la mà del seu portador. "Em va donar en el coll, just sota la barbeta".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada
-
Terrassa
VÍDEO | Ca n'Anglada vibra amb la selecció del Marroc
-
Terrassa
Terrassa revisa les mesures del Pla Alfa davant l'alt risc d'incendi forestal
-
Terrassa
Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats
-
Terrassa
Els ajuts de menjador baixen un 7,9% tot i l’augment de la demanda
-
Terrassa
Terrassa reconeix els nou estudiants de la ciutat distingits per la seva excel·lència a les PAU 2026