- Apunyalen el responsable d'un bar de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
15 de maig de 2024 a
les 16:29
Actualitzat el
15 de maig de 2024 a les
16:30
"M'han dit els metges que si la punyalada hagués estat dos centímetres més avall, no ho explico". Sí que pot explicar-ho, per pur atzar. Va passar aquest dimarts a Terrassa, en un bar de la rambla d'Ègara, i el jove que pot explicar-ho, per pur atzar, és l'amo de l'establiment, que va ser apunyalat al coll en intentar impedir l'agressió a un client, conegut seu, segons indica. Els agressors eren dos. Un va ser retingut en el local. L'altre, l'autor material de l'atac amb navalla, va aconseguir fugir.
Eren les 11 hores. La víctima (les dues víctimes) es trobaven en l'interior del bar quan, de sobte, hi van irrompre dos joves. L'atac va ser ràpid, feroç, sense miraments, directe. Van anar pel client, al qual coneixien d'abans, potser per saldar un compte pendent. L’objectiu estava d'esquenes. Li van ploure els cops al damunt. El responsable del bar va intervenir per frenar l'agressió. Va rebre un cop de puny.
Segons el relat del testimoni, un dels atacants va esgrimir una navalla amb la qual va escometre el client. "En aquell moment, li vaig donar una empenta al meu amic per apartar-lo". La navalla ja viatjava per l'aire de la mà del seu portador. "Em va donar en el coll, just sota la barbeta".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Deu anys impulsant el talent aeroespacial
-
Terrassa
Nova convocatòria al Pla de Barris: nova candidatura de Terrassa?
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora