El cos de la farmacèutica de Terrassa morta a l’Afganistan serà repatriat aquest dimecres
Terrassa
També els de les altres dues víctimes catalanes
- El cos de la farmacèutica de Terrassa morta a l’Afganistan serà repatriat aquest dimecres
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2024 a
les 08:15
Els cos d’Elena Schröeder Vilar, que regentava la farmàcia de Les Arenes amb dues de les seves germanes, serà repatriat aquest dimecres junt amb el de la seva mare, Susana Vilar, i el de Ramon B., les tres víctimes catalanes de l’atemptat a l’Afganistan. Així en va informar dimarts el delegat del govern espanyol a Catalunya, Carlos Prieto, després del minut de silenci a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.
Els cossos de les tres víctimes de l’atemptat a Baiman comès divendres seran repatriats aquest dimecres perquè els “familiars puguin continuar el dol i donar sepultura als éssers estimats”, va dir Prieto, que no en va donar més detalls.
Les víctimes catalanes de l’atemptat, reivindicat per Estat Islàmic al Gran Khorasan –una branca de l'organització terrorista–, són Susana V. i la seva filla Elena S., totes dues farmacèutiques, que regentaven l’establiment de l’estació de Sants i del barri Les Arenes de Terrassa, respectivament. L’altra persona assassinada és Ramon B., nascut a Girona. Terrassa i Girona han expressat el seu dol per les víctimes i el suport a les famílies en sengles minuts de silenci els darrers dies.
Les tres víctimes catalanes formaven part d'un grup més gran que visitava Bamian. Hi ha ferits de diversos països, entre les quals una espanyola i que està pendent de ser traslladada. Dos espanyols més van sobreviure a l’atemptat sense ferides físiques i ja han abandonat el país, segons va informar el Ministeri d’Afers Exteriors.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2024/05/20/dol-a-terrassa-rams-i-espelmes-a-la-farmacia/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
Lluís Puig ja té via lliure per tornar: el Suprem aixeca l'ordre de detenció
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa