Reobertura de la passarel·la de l'estació de les Fonts de Terrassa
Les obres d'adequació han durat tres mesos i han costat 400.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2024 a
les 19:11
Actualitzat el
07 de setembre de 2024 a les
19:14
Des de dilluns ja estava oberta. Avui, però, s'ha fet la reobertura oficial de la passarel·la d'accés a l'estació de les Fonts de Terrassa. Durant tres mesos s'ha dut a terme el projecte d'adequació de l'accessibilitat i la millora d’aquesta infraestructura.
Aquest matí l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; acompanyat del portaveu del tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat. Xavier Cardona; la regidora d’Obra Pública, Montserrat Alba; la regidora del Districte 7, Rosa Boladeras; altres membres de la Corporació Local; el president de l’associació veïnal de Les Fonts, Francisco Contreras; el president de l’associació de Propietaris i Veïns de les Fonts, Joan Valcàrcel; i altres membres de l’entitat; han visitat la passarel·la d'accés a l'Estació de les Fonts de Terrassa. L’acte també ha comptat amb la presència de la Colla Gegantera de Les Fonts, La Llar de la Gent Gran de Les Fonts, la Unió Esportiva de Les Fonts i l’entitat El Rusc.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'Eseiaat rep un simulador punter per aprendre com frenar apagades: "La xarxa elèctrica és un ésser viu que es mou"
-
Terrassa
Terrassa estrena un mapa digital amb més de 80 recursos per a joves de la ciutat
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa roden estructures a Sant Andreu amb la mirada posada en els castells de vuit
-
Terrassa
Una incidència al centre de control obliga a interrompre la circulació a Rodalies
-
Terrassa
Can Barba transforma 25.000 tones de residus orgànics l’any en energia renovable
-
Terrassa MútuaTerrassa i el Consorci Sanitari organitzen la segona jornada d'actualització en vacunes