Rescat de dues persones, inundacions i arbres caiguts per les fortes pluges a Terrassa
Han caigut uns 40 litres per metre quadrat en poc temps a la ciutat
- Rescat de dues persones, inundacions i arbres caiguts per les fortes pluges a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2024 a les 15:53
Actualitzat el 07 de setembre de 2024 a les 16:00
Els Bombers han rebut 178 avisos, més de cent a la regió metropolitana nord, per problemes causats per les fortes pluges de divendres a la nit. Principalment, han estat per inundacions a la via pública, pàrquings i baixos, així com sanejar despreniments en edificis, retirar arbres, roques a la calçada i per incidències en el cablejat elèctric.
A Terrassa, cap a les dues, els Bombers han rescatat dues persones més que han estat evacuades a la Mútua de Terrassa. A més, ha caigut un arbre a la placeta de Monssèn Cinto Verdaguer, davant de Correus.
La línia de tempestes fortes ha escombrat de matinada el litoral i prelitoral nord de Catalunya, amb especial incidència a les comarques del Maresme, Vallès Occidental, Vallès Oriental, Selva, Gironès i Baix Empordà. Els registres a Terrassa van ser d'uns 40 litres per metre quadrat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Fer comunitat amb l’excusa de vestir el barri de Nadal
-
Terrassa
Josep Rull s’immergeix en la història de MútuaTerrassa
-
Terrassa
FP Dual: la guia revela per què el creixement del 50 % de l'FP està transformant la gestió dels centres
-
Terrassa
Aquesta és la història de la farmàcia terrassenca que fa 70 anys
-
Terrassa
“Perquè el bé triomfi a ‘Els Pastorets’, el mal ha de lluir”
-
Terrassa
La Policia Municipal de Terrassa amplia la seva flota amb dos nous vehicles