Saps on és... aquesta publicitat a un plafó artesanal de Terrassa?
En el número 155 del carrer del Doctor Ullés, una mena de cartell anuncia la presència d’una empresa, anomenada D. Serrano
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2024 a
les 07:00
Actualitzat el
06 de setembre de 2024 a les
19:05
Molts dels relleus, esgrafiats o ceràmiques que es poden anar trobant pels carrers de la ciutat tenen el seu origen ben especificat en pous d’informació més o menys oficials, o d’aquells elaborats per persones aficionades a aquests episodis apassionats de recopilar. No és el cas d’avui. Aquest plafó publicitari tan artesanal, que ens anuncia la marca D. Serrano,”registrada” com s’especifica, està situat a sobre del número 155 del carrer del Doctor Ullés i, tot i que s’ha fet recerca, poca cosa s’ha trobat.
“Artesanía. Tornería en Madera. Industria”. Són les tres paraules que envolten aquesta ceràmica, formada per 35 rajoles, i que s’adornen amb un dibuix d’una persona treballant, se suposa, en aquests camps.
No és un element de fa quatre dies. És possible que tingui més de cinquanta anys, però tampoc es pot especular. El que sí que queda patent és un detall que es pot percebre mirant amb atenció la part de baix, a l’esquerra.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Guia de la Setmana Santa 2026 a la Catedral de Terrassa: horaris, actes i novetats
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa roden la gamma de set a la diada de Rams a Manresa
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa segellen la gamma mitjana de set a Sant Jaume dels Domenys
-
Terrassa
L'Hospital Unversitari de Terrassa incorporarà la cirugia robòtica a partir del maig
-
Terrassa
Més vespes i abelles a Terrassa: "No ens hem d'apropar ni intentar manipular-los"
-
Terrassa
Un fugitiu atrapat a Terrassa després de robar un camió a Granollers