Commemoració del Dia de la Policia
En aquest acte s’ha dut a terme el lliurament de medalles d’antiguitat, i plaques de reconeixement als i les agents pels serveis prestats

- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 1 d'octubre del 2024
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de setembre de 2024 a les 18:18
Aquest dilluns s’ha celebrat l’acte institucional del Dia de la Policia a l’Auditori Municipal. Un esdeveniment que ha estat presidit per l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart: “Terrassa no és una ciutat insegura, però la seguretat és una percepció subjectiva que només es pot rebatre amb dades, treball i rigor”. L’alcalde també ha anunciat que es dotarà el cos de policia de més recursos i agents, fins a arribar als 300 efectius.
En aquest acte s’ha dut a terme el lliurament de medalles d’antiguitat, i plaques de reconeixement als i les agents pels serveis prestats d’especial rellevància, així com a la ciutadania i les entitats per la seva col·laboració de forma altruista i destacada. La medalla al mèrit professional en la categoria de bronze l’ha rebut Toni Villar, impulsor de “Policías por y para los Valientes”
L’acte també ha comptat amb la presència l’intendent major de la Policia Municipal, Antoni Flores, ha estat l’encarregat de fer la benvinguda als assistents.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa