Troben una gran quantitat de peces de motos robades en un traster de Terrassa
Terrassa
Els Mossos han detingut tres homes
- Troben una gran quantitat de peces de motos robades en un traster de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2024 a
les 12:09
Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Martorell han detingut tres homes, de 32, 33 i 46 anys, com a presumptes autors de vuit robatoris o furt d’ús de vehicle, dos delictes de danys, un delicte contra la salut pública, atemptat i desobediència als agents de l’autoritat i receptació. Dos dels investigats robaven motocicletes de Barcelona i la seva àrea metropolitana i les amagaven en finques rurals d’Esparraguera. Posteriorment les desmuntaven en peces i les portaven a un traster de Terrassa on un intermediari, també detingut, les portava per a la seva venda al nord d’Àfrica.
La investigació es va iniciar a mitjans del mes d’agost quan una dotació de seguretat ciutadana de la comissaria de Martorell va aturar una furgoneta, que inicialment havia fet cas omís a les indicacions dels agents, i a l’interior van localitzar una motocicleta que havia estat sostreta aquella mateixa nit a Barcelona. Els agents van observar que el seient de la motocicleta i l’aparell de geolocalització es trobaven desmuntats. Davant dels fets van detenir els dos homes que anaven a la furgoneta.
Donat que els agents van comprovar un cert grau d’especialitat en el modus operandi i els antecedents dels dos detinguts, de la mateixa tipologia delictiva, es va iniciar una investigació. Les primeres gestions policials van permetre localitzar dues finques rurals al municipi d’Esparreguera on els investigats podrien amagar motocicletes sostretes.
Els agents van constatar que els investigats, de forma habitual i en franges nocturnes, es desplaçaven en furgoneta a municipis del Baix Llobregat i del Barcelonès i sostreien motocicletes d’una marca concreta, per posteriorment portar-les a les finques rurals. Una vegada allà, les desmuntaven en peces i les portaven a un traster que tenien llogat, situat al municipi de Terrassa, on les emmagatzemaven. Posteriorment, un tercer home, que actuava com intermediari, les carregava en una furgoneta per a la seva venda al nord d’Àfrica.
Cal esmentar que una nit, a començaments del mes d’octubre, els dos lladres es van saltar un control de trànsit a Esparraguera, posant en greu risc la vida dels agents que van saltar al voral per evitar ser atropellats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
VÍDEO | Una escena gravada a Terrassa es fa viral i reobre el debat sobre el racisme: "Ves al teu país"
-
Terrassa
FOTOS | Passió per la gastronomia
-
Terrassa
Terrassa elaborarà un nou pla d’actuació en l’àmbit de la discapacitat
-
Terrassa
Alerta pel temporal: la pluja i el vent guanyaran força en les pròximes hores
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa reprenen la temporada amb castells de vuit a Lloret de Mar
-
Terrassa
Manel Espinosa: "Busquem els últims afectats pel Càrtel de Cotxes: el temps s’acaba"