Terrassa vol ser una capital de la transferència del coneixement
Terrassa acollirà la tercera edició del Congrés TECNIO, que se celebrarà el pròxim 21 de novembre a la Factoria Cultural. Una jornada que vol millorar la competitivitat del país i impulsar Catalunya com una de les regions més innovadores d’Europa

- Vytrus Biotech augmenta un 31% les seves vendes fins a setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2024 a les 13:54
Actualitzat el 29 d’octubre de 2024 a les 14:43
El III Congrés TECNIO, referent en la transferència de coneixement, se celebrarà a Terrassa. Serà el pròxim 21 de novembre que la Factoria Cultural es convertirà en un punt de trobada entre un important nombre d’institucions polítiques, empresarials i universitàries catalanes, en especial terrassenques, un espai on establir sinergies per millorar la competitivitat del teixit empresarial català.
La presentació del Congrés, celebrada a l’Edifici Històric de l’ESEIAAT-UPC, ha anat a càrrec del tinent d’alcalde de Projecció de la Ciutat i regidor d’Universitats i Transferència de Coneixement, Joan Salvador; acompanyat del vicepresident de l’Associació TECNIO, Santiago Royo; i del subdirector de recerca i empresa de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT-UPC), Lluís Gil. “El nostre objectiu fonamental és fer que la transferència de tecnologies sigui reconeguda dins de l’entorn català com una de les activitats clau que ens han de permetre ser competitius en els futurs”, afirmava Santiago Royo. Lluís Gil assegurava que “aquest congrés és una oportunitat per posar en valor la potència dels grups tècnics de Terrassa, que tenen una connexió amb el teixit productiu a través d’introduir millores per ajudar a avançar”.
Notícies recomenades
-
Terrassa Els Castellers de Terrassa fan el cinquè 5d7 de la temporada a Sant Gervasi
-
Terrassa Més de 700 fidels a la cloenda del 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa
-
Terrassa Apareix a Terrassa un home de 81 anys desaparegut a Alcarràs
-
Terrassa Terrassa Centre celebra l'aniversari dels Gegants Vells i Nous amb un joc de preguntes
-
Terrassa 19 nous agents per la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa La perspectiva de gènere, en la recerca a les ciències de la salut