Dia Internacional de les Persones Cuidadores a Terrassa
El programa d'activitats es posarà en marxa el 25 de novembre i finalitzarà el 5 de desembre
- Dia Internacional de les Persones Cuidadores a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de novembre de 2024 a
les 13:50
L’Ajuntament de Terrassa celebra el Dia Internacional de les Persones Cuidadores amb el programa d'activitats "Terrassa cuida, Terrassa al teu costat". La programació es posarà en marxa el 25 de novembre i finalitzarà el 5 de desembre. El dia internacional se celebra arreu el 5 de novembre.
Les activitats començaran al Vapor de Prodis el 25 de novembre, amb una jornada inaugural que conduirà el comunicador Jordi Dueso i que comptarà amb la presentació de l’exposició "Cures en la comunitat". es tracta d'una mostra itinerant de la Diputació de Barcelona que arriba a Terrassa per fomentar el reconeixement de les persones cuidadores i l’enfortiment dels serveis locals de cures.
El programa finalitzarà el 5 de desembre amb un taller de fisioteràpia. Entre les propostes que contempla, destaquen diverses ponències i taules rodones amb persones expertes en l’àmbit de les cures, així com tallers i formacions. Els assistents podran disposar de servei de canguratge.
L'Ajuntament de Terrassa està adherit des de l'any 2022 a la Declaració per a uns municipis i comunitats cuidadores de la Diputació de Barcelona, que proposa l'impuls de polítiques públiques locals a favor de les cures i de les persones cuidadores.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri