La música continuarà amb el Concert de Nadal a la Seu d’Ègara, amb Maria del Mar Bonet (veu) i Borja Penalba (guitarra). Amb gairebé seixanta anys damunt dels escenaris, la cantant mallorquina Maria del Mar Bonet és una de les artistes més estimades i respectades del nostre país i un punt de referència obligat de la música mediterrània amb gairebé una quarantena de discs que formen una trajectòria sòlida i coherent.
El Concert de Nadal a Terrassa, amb l’acompanyament de Borja Penalba, serà una ocasió per a escoltar "El cant dels ocells", "El Noi de la Mare" o "El Cant de la Sibil·la" d’una de les grans veus de referència de la cançó al món.
Nadal: Concert solidari "Som València" amb Litus i Lildami
Serà el 16 de desembre al Teatre Alegria i tot el que es recapti anirà a les víctimes de la DANA
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2024 a
les 19:40
El proper 16 de desembre a les 19 hores, el Teatre Alegria acollirà un concert solidasri amb les víctimes de la DANA. Impulsat per l’Ajuntament i la Casa de la Música de Terrassa, comptarà amb les actuacions d’artistes locals com Àlex Marteen, Carla Miralda, Guineu, La Queency, Lildami, Liminal, Litus i Mabel Flores.
El preu del recital és de 20 euros i tot l’import recaptat es destinarà a les persones afectades per la tragèdia, que va impactar en diversos municipis del País Valencià i altres zones de l’Estat el passat 29 d’octubre.
A la campanya nadalenca, la música continuarà amb els Sons de Nadal, que comencen el dia 30 de novembre amb una llarga llista de cors i corals que portaran nadales el centre de la ciutat, a l'atri de l'ajuntament i a altres indrets.
La música continuarà amb el Concert de Nadal a la Seu d’Ègara, amb Maria del Mar Bonet (veu) i Borja Penalba (guitarra). Amb gairebé seixanta anys damunt dels escenaris, la cantant mallorquina Maria del Mar Bonet és una de les artistes més estimades i respectades del nostre país i un punt de referència obligat de la música mediterrània amb gairebé una quarantena de discs que formen una trajectòria sòlida i coherent.
El Concert de Nadal a Terrassa, amb l’acompanyament de Borja Penalba, serà una ocasió per a escoltar "El cant dels ocells", "El Noi de la Mare" o "El Cant de la Sibil·la" d’una de les grans veus de referència de la cançó al món.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
La música continuarà amb el Concert de Nadal a la Seu d’Ègara, amb Maria del Mar Bonet (veu) i Borja Penalba (guitarra). Amb gairebé seixanta anys damunt dels escenaris, la cantant mallorquina Maria del Mar Bonet és una de les artistes més estimades i respectades del nostre país i un punt de referència obligat de la música mediterrània amb gairebé una quarantena de discs que formen una trajectòria sòlida i coherent.
El Concert de Nadal a Terrassa, amb l’acompanyament de Borja Penalba, serà una ocasió per a escoltar "El cant dels ocells", "El Noi de la Mare" o "El Cant de la Sibil·la" d’una de les grans veus de referència de la cançó al món.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
Nova flota d’ambulàncies a partir del 25 de juny
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa