Fira d’Entitats D6 amb música de Sandra Cooper
Aquest diumenge al matí s'aplegaran 35 entitats del districte 6 a la Plaça del Primer de Maig i Rambla Francesc Macià
- Fira d’Entitats D6 amb música de Sandra Cooper
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament treballa per habilitar dos solars i el pàrquing de l'Esclat pels vehicles afectats per l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
Canvi d’horaris a l’L3 per tornar a la puntualitat i “fer la millor xarxa d’autobús pel col·lectiu de la ciutat” Arnau Fort
-
-
Terrassa busca la fórmula per protegir el gos Tarzán: "La família d'acollida li ha canviat la vida" Pilar Màrquez
Publicat el
30 de novembre de 2024 a
les 11:45
Actualitzat el
30 de novembre de 2024 a les
12:23
Comença desembre, el mes de l'any ideal per valorar la feina feta i preparar nous objectius. Aquest diumenge 1, se celebrarà la Fira d’Entitats D6, on participaran un total de 35 col·lectius del Districte 6.
"L'objectiu de la fira és donar visibilitat a les tasques de les entitats del districte", assenyala Irene Sarlé, membre de l'Associació Veïnal Ègara". Ja havíem fet la fira abans, però aquesta vegada serà més fluida i completa, amb moltes activitats", indica Sarlé.
Hi haurà programació des de les 10:00 fins a les 14:00. L'esdeveniment començarà amb la batucada dels Diables de Sant Pere Nord i seguirà amb una xocolatada familiar de bon matí. A les 11 hores, hi haurà l'actuació de circ a càrrec de Cia Filigranes. I a les 12:30 hores, un concert Tribut a Amy Winehouse de Sandra Cooper i la seva banda. La matinal acabarà amb un aperitu.
La fira aplegarà associacions veïnals, culturals, escoles, grups solidaris i altres entitats, que mostraran les seves activitats i projectes futurs a la Plaça del Primer de Maig i Rambla Francesc Macià. Serà una gran mostra del treball de tot un districte que engloba vuit barris: Les Arenes, la Grípia, Can Montllor, Sant Pere Nord, Ègara, Sant Llorenç, Can Tusell i la Font de l'Espardenyera.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els comerços de la ciutat esdevindran refugi i punt lila
-
Terrassa
VÍDEO | El crit d'ajuda d'un comerç de la plaça Nova: “No esteu robant a una gran cadena, esteu robant a persones”
-
Terrassa
L'Antic Poble de Sant Pere s'omple de gresca en la històrica primera Diada de Nans i Capgrossos
-
Terrassa
MútuaTerrassa obre les portes als futurs residents amb 71 places de formació especialitzada
-
Terrassa
El foc del Bitxo torna a encendre la riera del Palau amb la segona edició del Corretorrent
-
Terrassa
Un accident a la C-58 a Terrassa provoca fins a 6 km de retencions