Saps on són... aquestes dues lletres que ballaven amb ritme?
Terrassa
A la rambleta del Pare Alegre, i en un local on hi va haver oci de tarda i de nit, encara hi ha unes restes de temps pretèrits
- Saps on són... aquestes dues lletres que ballaven amb ritme?
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de gener de 2025 a
les 07:00
Actualitzat el
05 de gener de 2025 a les
12:59
Potser a moltes persones que estiguin llegint aquestes línies en aquest moment els estranyarà, però aquesta ciutat, fa unes dècades, era territori de discoteca. Noms mítics com Maggoty, La Nau, Cerebrum, Tangaroa, Number One, No Name, Bluff, Gran Casino, Liben’s o Mackintosh formen part de la història. Com passa amb la cançó “Miami Beach” de Lax’n’Busto, podríem estar tota la nit, però en comptes de fer una relació de grups o cantants, amb una llista inacabable de locals que van il·luminar les nits de la ciutat.
Amb el temps van anar desapareixent, encara que algunes van canviar de nom i, també, d’estil musical i de perfil de clientela. Recordar altres noms llegendaris com Forum, Pont Aeri, Crom, Chapeau, Oxido, Baby’O, Macxim, Neón o Barro, ens pot transportar a una situada a la rambleta del Pare Alegre, número 28. Es deia Zodiac.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa impulsa un distintiu per divulgar l’economia social a través d’entitats i empreses
-
Terrassa
Empresaris i comerciants volen l'aparcament del portal de Sant Roc sense més retards
-
Terrassa
ERC demana aturar la licitació de l'aparcament del portal de Sant Roc per fer-hi el bosc urbà
-
Terrassa
Terrassa incorporarà un professional social als menjadors de set escoles públiques
-
Terrassa
Adeu a les cases de catàleg: la nova tendència de decoració que no necessita grans reformes
-
Terrassa
La XATIC clou la celebració del seu 20è aniversari al MNACTEC de Terrassa