Carles Codina, nou president de l'Associació de Mestres Alexandre Galí
Ha substituït en el càrrec a Teresa Garcia i Espada, qui anima a la nova junta a continuar amb els projectes de l'entitat
- La Terrassa Tria Futur serà el 19 i el 20 de març al Recinte Firal
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
03 de febrer de 2025 a
les 16:49
Carles Codina i Verdaguer és el nou president de l'Associació de Mestres Alexandre Galí. En l'assemblea ordinària de l'entitat, celebrada el passat divendres 31 de gener, la candidatura encapçalada pel professor de ciències socials a l'insitut Montserrat Roig, formador de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB i soci de l'associació, es va imposar per unanimitat.
Codina substitueix en el càrrec a Teresa Garcia i Espada, mestra d'educació infantil i atenció a la diversitat a l'escola La Roda. La presidenta sortint va animar a la nova junta a continuar treballant amb els projectes de l'entitat: Bioblitz, Tardes Temàtiques i Laboratori de Transferència Educativa.
La resta de càrrecs i vocalies es van repartir entre els diferents membres de la junta anterior.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores