Comencen les obres al pas conflictiu Tarradellas-Balmes
Després de temps de reivindicacions, les associacions veïnals celebren la instal·lació d'un semàfor al tram en què el juny passat un jove va ser atropellat
- Rubí millora la seva eficiència energètica
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2025 a
les 17:58
Actualitzat el
10 de febrer de 2025 a les
18:04
Aquest dilluns l’Ajuntament ha iniciat les obres de millora de la pavimentació i de la seguretat de la cruïlla de l’avinguda Josep Tarradellas amb el carrer Balmes, on el juny un jove va ser atropellat i la tarda del 4 de gener un vehicle va deixar amb lesions lleus una dona d’uns seixanta anys.
Les actuacions, que tenen una durada prevista de quatre setmanes, inclouen la instal·lació de dos semàfors a l’avinguda, després que els accidents desencadenessin un fort moviment veïnal per reclamar mesures de seguretat i, en concret, la instal·lació d’un semàfor.
Amb un pressupost aproximat de 130.000 euros, les obres contemplen la millora del paviment de la cruïlla amb l'ampliació de la vorera nord-est i també la millora de l'asfalt existent, així com la instal·lació de dos semàfors al carrer Balmes amb pas de vianants i dos semàfors més al carrer d'Eugeni d'Ors, també amb pas de vianants.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats"
-
Terrassa
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir”
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions"