Operatiu policial a l'avinguda de Jacquard de Terrassa
Agents municipals han escorcollat diverses persones
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 21 de febrer del 2025
ARA A PORTADA
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
20 de febrer de 2025 a
les 20:11
Actualitzat el
21 de febrer de 2025 a les
12:05
Agents de la Policia Municipal de Terrassa han desplegat un ampli operatiu de seguretat aquest dijous al vespre a l'avinguda de Jacquard, a tocar de la carretera de Castellar.
Segons testimonis, les dotacions policials estan inspeccionant un saló recreatiu i han identificat i escorcollat diverses persones, cercant drogues i armes blanques.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Saps on són... els felins a la porta de l'ensenyament
-
Terrassa
Un jove terrassenc amb un euro i un objectiu, conquerir Europa: "Hi ha molta més gent bona del que se'ns diu"