Més places d’àrea exprés: ara a Josep Tarradellas
Terrassa
L’Ajuntament incorpora nou places d’aparcament temporal a l’avinguda després de les peticions de l’associació de veïns relacionades amb la seguretat
- “Serem al ‘play-off’, no en tinc cap dubte”
ARA A PORTADA
-
Terrassa Les obres per reparar l'esvoranc del carrer Ample començaran dilluns: "Toca demanar disculpes als veïns" Pilar Màrquez
-
Terrassa Un cotxe se salta les recomanacions i acaba atrapat a la Riera: denunciat i sancionat amb 200 euros Arnau Fort
-
-
Terrassa L'Imserso omple les agències de viatges en el primer dia de reserva: "Ens agrada Benidorm per l'ambient" Joan Muñoz
-
Publicat el
12 de març de 2025 a
les 19:39
L’Ajuntament de Terrassa ha incorporat una nova àrea exprés d’estacionament de nou places a l’avinguda de Josep Tarradellas, a l’altura del carrer Balmes, després que la setmana passada se n’incorporessin deu a l’avinguda Abat Marcet, entre la plaça de l’Aigua i el carrer del Doctor Cistaré.
Mentre que en aquest segon cas ha estat per facilitar l’accés al comerç, arran d’una petició de l’associació de veïns del barri del Poble Nou-Zona Esportiva, en el cas de l’avinguda Tarradellas, però, el motiu de la sol·licitud d’incorporar aquest tipus de places d’aparcament per part de l’Associació de Veïnes i Veïns del Torrent d’en Pere Parres ha estat la seguretat.
El portaveu de l’associació, Txetxu Sanz, explica que l’objectiu de la seva petició al consistori és “facilitar la visibilitat dels vianants a l’hora d’accedir al pas de vianants”. En aquesta mateixa cruïlla, fa dues setmanes s’hi van posar en marxa uns semàfors llargament reivindicats pel veïnat, després que el juny passat s’hi produís un atropellament mortal i, el gener, un altre que va ferir lleument una dona.
“Volem evitar que els cotxes aparquin en doble fila”, assenyala Sanz, que reconeix que en aquella zona de la ciutat hi ha manca d’aparcament. En aquest sentit, diu que des de l’Ajuntament els van assegurar que adaptarien algun dels solars del barri per fer-hi aparcament: “Però un any després ens han dit que no es farà, perquè l’espai està reservat per a construir-hi habitatge”.
Les àrees d’estacionament exprés permeten estacionar-hi durant un temps limitat. Cal deixar en un lloc visible del vehicle un document que consigni l’hora en què s’hi ha aparcat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’erosió del mur de la riera obre un esvoranc a l’avinguda del Vallès
-
Terrassa
Tot i les dificultats, arriba la Festa Major de Xúquer: "Sovint els veïns fem tasques que corresponen a l'Ajuntament"
-
Terrassa
Girona es fixa en Eco-Equip: "Ens interessa molt l'experiència de Terrassa amb la neteja"
-
Terrassa
Torrent d’en Pere Parres desplega el seu cartell més viu: la plaça de la Cooperativa acull la Festa Major del barri
-
Terrassa
Un pres ataca tres funcionaris a l'hospital penitenciari de Terrassa: no li donaven permís per fumar
-
Terrassa
Una persona ferida per una ganivetada a la cara en una baralla a Ca n'Anglada