Jordi Serra relleva Artur Moncal a la Coordinadora de Cultura Popular
El president sortint elogia els nous membres de la junta i diu que entren amb “moltes ganes”
- Iván Ramos és reelegit secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central
ARA A PORTADA
-
Preparen una app per denunciar casos de "bullying" de forma ràpida i anònima: “L’assetjament no s’atura ni un dia” Arnau Fort
-
La Mola estrena la nova Sala Mirador: el cim del Vallès completa la seva transformació Marc Béjar Permanyer
-
El camió de “La meva farmàcia, la meva salut” fa parada a Terrassa per promoure la prevenció i el benestar Joan Muñoz
-
-
Publicat el 18 de març de 2025 a les 19:49
Actualitzat el 18 de març de 2025 a les 19:57
Jordi Serra és el nou president de la Coordinadora de Grups de Cultura Popular i Tradicional Catalana de Terrassa després de l’assemblea que l’entitat va celebrar dissabte al Condicionament Terrassenc. Serra és un membre històric dels Castellers de Terrassa i substitueix Artur Moncal, que ha estat president els dos últims anys i vicepresident els quatre anys anteriors.
L’assemblea ha decidit també els nous noms que formen la junta, que a partir d’ara tindrà de vicepresident Joan Valcàrcel. Valcàrcel s’estrena a la junta i és membre dels Geganters de Les Fonts i dels Geganters de Terrassa. La secretaria la continuarà ocupant Rosa Busqué i a la tresoreria hi haurà un altre canvi, l’ocuparà Jordi Martí. Els vocals seran Berta Marcet, Núria Ramon, Emilio Matilla, que segueixen de l’anterior junta, i Unax Gea i Ismael García, que s’incorporen.
“Fa un mes que hem estat treballant per organitzar la nova junta i ja està, ja ho tenim”, celebra el president sortint Artur Moncal. “He estat 6 anys a la junta i es tractava de fer un relleu ben fet, hi ha quatre persones molt vàlides que prenen el relleu i estan amb moltes ganes de tirar-ho endavant”, valora Moncal.
La nova junta seguirà de molt a prop les obres que s’estan duent a terme per convertir el Condicionament en un centre de cultura popular. L’objectiu de l’Ajuntament de Terrassa passa per inaugurar-lo el desembre del 2026 i fa unes setmanes que ha començat les obres de la primera fase del projecte.
La Coordinadora de Grups de Cultura Popular i Tradicional Catalana de Terrassa va crear-se l’any 2010 i Jordi Serra en serà el cinquè president.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La PTP defensa allargar l’R4 fins a l’aeroport del Prat
-
Terrassa
Neix el programa RHIA-VO per impulsar l’ús de la intel·ligència artificial als hospitals del Vallès Occidental
-
Terrassa
60 denúncies en una setmana per no portar el cinturó posat
-
Terrassa
Un investigador de la UPC a Terrassa descobreix la manera de predir els canvis de comportament en sistemes complexos
-
Terrassa
La Jornada d’Actualització en l’Àmbit Pediàtric de MútuaTerrassa celebra 20 anys amb els adolescents com a protagonistes
-
Terrassa
Els Minyons descarreguen el 5de9f i el 2de9fm en una gran actuació a Girona