Protecció Civil recorda que prevista per a aquest dimecres 8 d'octubre s'ha ajornat finalment al pròxim 3 de novembre. El test d'enviament d'alertes als telèfons mòbils s'havia de fer a les comarques del Baix Llobregat, el Barcelonès, el Maresme, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental. Així doncs, el simulacre es traslladada a principis del mes vinent. Protecció Civil ha indicat que l'alerta s'enviarà a les deu del matí als dispositius mòbils que es trobin a les mateixes comarques que s'havien previst inicialment per a la prova d'aquest dimecres.
Protecció Civil recorda que l'alerta als mòbils prevista per a demà s'ha ajornat al 3 de novembre
Terrassa
La prova la prova del sistema Es-Alert s'enviarà als mòbils de Terrassa i la comarca del Vallès
- Avís de Protecció Civil als telèfons mòbils -
- NEBRIDI ARÓZTEGUI
ARA A PORTADA
-
Diners La Cecot premia un dels grans noms del comerç català: una trajectòria empresarial de més de 50 anys Laura Massallé
-
-
Fotogaleries FOTOS | Castells i falles als carrers de Terrassa per l'inici de la XXXII Diada Emili Miró Lluís Clotet
-
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
Publicat el
07 d’octubre de 2025 a
les 19:05
Notícies recomenades
-
Terrassa
Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells
-
Terrassa
Alfredo Vellido, catedràtic d’intel·ligència artificial: “Dir que la IA superarà la intel·ligència humana en cinc anys és un brindis al sol"
-
Terrassa
El nou MNACTEC comença pel Vapor: “En realitat són dos museus en un”
-
Terrassa
Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, de la Diada catalana a la de l'Avi Emili
-
Terrassa
FOTOS | Arròs, marisc i cargols