Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Sant Cugat van detenir el 3 de setembre un home i una dona de 38 anys, de nacionalitat romanesa i amb domicili a Tordera l'home i a Lloret de Mar la dona, com a presumptes autors d'un delicte de furt en un supermercat al centre del municipi.
Els fets van tenir lloc el mateix dia pels volts de les 17.30 h de la tarda quan una patrulla de paisà que efectuava tasques de seguretat ciutadana va observar uns moviments estranys per part d'una parella. Mentre l'home es quedava fora d'un supermercat d'una coneguda cadena en actitud vigilant a l'interior d'un vehicle, la dona entrava amb dues bosses de mà de certes dimensions. En sortir de la botiga la dona es va adreçar directament cap al vehicle on l'esperava l'home.
Els mossos davant la sospita que es podia haver comès algun tipus de robatori es van dirigir cap a la parella i els van requerir que aturessin el vehicle però aquests no van fer cas a les indicacions policials, per la qual cosa els agents van posar el vehicle per impedir el pas als dos lladres.
Els agents van escorcollar el vehicle i van comprovar que les dues bosses de mà que portava la dona estaven completament folrades per tal d'evitar l'activació de les alarmes, a més a més, estaven plenes de productes del supermercat, bàsicament begudes alcohòliques, productes cosmètics i de menjar sense que pogués acreditar la compra amb el corresponent tiquet.
Després de fer les comprovacions amb la botiga es va constatar que els productes havien estat sostrets i el cost total era de 425 euros.
La parella va quedar detinguda per un delicte de furt. També se'ls va aixecar un acte per tinença de substàncies estupefaents. Es dóna la circumstància que la dona acumula pràcticament una vintena d'antecedents per delictes de la mateixa tipologia.
La parella va passar a disposició judicial el 4 de setembre davant el jutjat en funcions de guàrdia de Rubí que va decretar llibertat amb càrrecs per a tots dos.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
10 de setembre de 2020 a
les 11:42
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”