El nombre de contagis segueix pujant imparable a Catalunya, amb 4.390 casos confirmats més de Covid-19, i 131 morts notificats en les últimes 24 hores, la qual cosa eleva els morts des de l'inici de la pandèmia a 18.484 persones.
No obstant això, els principals indicadors epidemiològics continuen a la baixa i aquest divendres el risc de rebrot se situa en 637 punts (pels 664, d'ahir), mentre la velocitat de propagació ha descendit de l'1,07 d'ahir a l'1,02.
Segons les dades actualitzades avui pel Departament de Salut, els hospitals catalans tenen a un total de 2.886 persones ingressades amb la Covid-19, 42 més que ahir, de les quals 631 (10 més que ahir) estan greus a les UCI dels hospitals catalans.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2021 a
les 12:05
Notícies recomenades
-
Comarca
Nou paquet d'ajuts a l’escolaritat a Viladecavalls
-
Comarca
Tanques metàl·liques contra els senglars a Viladecavalls
-
Comarca
L’Ajuntament de Rubí adjudica 38 parcel·les dels horts municipals de Cova Solera
-
Comarca
Els trens passaran pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Comarca
Castellbisbal, a la zona d’alt risc per PPA
-
Comarca
Encarregat el projecte de la rotonda de la B-150