Els malalts de Covid-19 ingressats a les UCI han augmentat a Catalunya fins a 705, catorze més que ahir, una xifra que no s'assolia des del 28 d'abril, durant la primera onada de l'epidèmia. La situació es produeix al mateix temps que el nombre actual de contagis va a la baixa.
Segons les dades epidemiològiques actualitzades avui dimecres pel Departament de Salut, els hospitals catalans tenen un total de 3.021 pacients ingressats amb Covid-19, dels quals 705 són a l'UCI, la qual cosa significa que ocupen un 58 per cent dels 1.200 llits d'UCI habilitats als centres sanitaris catalans.
La mortaldat causada per la Covid-19 segueix disparada, amb una mitjana de 75 morts al dia en l'última setmana, que han elevat a 18.925 el nombre de persones traspassades des de l'inici de l'epidèmia. Les últimes 24 hores s'han comunicat 88 nous morts.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2021 a
les 11:09
Notícies recomenades
-
Comarca
Nou paquet d'ajuts a l’escolaritat a Viladecavalls
-
Comarca
Tanques metàl·liques contra els senglars a Viladecavalls
-
Comarca
L’Ajuntament de Rubí adjudica 38 parcel·les dels horts municipals de Cova Solera
-
Comarca
Els trens passaran pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Comarca
Castellbisbal, a la zona d’alt risc per PPA
-
Comarca
Encarregat el projecte de la rotonda de la B-150