- La taxa del Mercadal de Rubí serà gratuïta
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2021 a les 14:00
Actualitzat el 11 de maig de 2021 a les 12:46
Els paradistes del Mercadal del carrer d’Antoni Sedó, a Rubí, no hauran de pagar la taxa d’aquest 2021 per oferir els seus productes en el popular punt de venda. D’aquesta manera, el Consistori rubinenc vol alleugerir les pèrdues econòmiques que per als paradistes han significat les restriccions per contenir la Covid-19.
Pel que fa al rebut corresponent a l’exercici del 2020, aquest només comptabilitzarà els dies de l’any passat en què el Mercadal va poder obrir, i no contemplarà les setmanes que se’n va suspendre l’activitat per tal de frenar el coronavirus.
Els mesos de gener, febrer i principis de març de l’any passat, el Mercadal va funcionar amb normalitat 10 dies. Però des de l’inici de les restriccions, el 14 de març, i fins que el Mercadal va reactivar-se, el dia 20 de juny, el mercat va tancar un total de quinze setmanes. Des d’aleshores, l’activitat es desenvolupa amb el 30% de l’aforament.
La taxa que els paradistes paguen per vendre al Mercadal és de 137,5 euros l’any. El rebut del 2020 serà, un cop descomptat els dies de tancament a causa de la Covid, de 96, 25 euros.
Notícies recomenades
-
Comarca
Les instal·lacions de l’IRTA-CReSA són “adequades i segures”
-
Comarca
Ordeig diu que el primer radi del focus de PPA no es modifica pel positiu de Sant Cugat i fa una crida a la calma
-
Comarca
Mor una noia de 20 anys que anava en patinet atropellada per un cotxe a Sant Cugat
-
Comarca
Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana
-
Comarca
L'escola La Mirada de Sant Cugat, el primer trimestre del 2026
-
Comarca
Rubí estrena "Regala Rubí", una caixa regal que aposta pel comerç de proximitat