Descobrir el Vallès buscant 10 tions
El Consell Comarcal del Vallès Occidental engega una campanya de promoció turística per animar a la ciutadania a redescobrir el territori aquests dies de Nadal

- Terrassa tindrà un equip per tastar l'aigua
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2021 a les 10:19
Actualitzat el 15 de desembre de 2021 a les 19:24
El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha iniciat una campanya de promoció turística per animar la ciutadania a redescobrir el territori aquests dies de Nadal. L’acció consisteix a trobar 10 tions “amagats” a diferents espais de la comarca.
Per poder trobar-los, el Consell Comarcal anirà donant pistes a través de les xarxes socials de Viu el Vallès . Aquest és el punt de partida de la campanya #10TionsAmagatsalVallès amb què es pretén incentivar el turisme de proximitat al Vallès Occidental i la descoberta del patrimoni cultural i natural.
La campanya, que començarà aquest dijous a les xarxes socials de Viu el Vallès, consistirà a donar diferents pistes durant les pròximes setmanes fins que es trobin els 10 tions. Les pistes s’aniran publicant a les xarxes socials de Viu el Vallès i també es podran seguir a través de l’etiqueta #10TionsAmagatsalVallès.
L’objectiu de la campanya, que es promourà fins a finals d’any, és redescobrir el patrimoni cultural i natural del Vallès alhora que incentivar les visites de proximitat. Cada tió porta una etiqueta amb un codi QR que redirigeix al web de Viu el Vallès, on es proposen altres espais a visitar. Les persones que aconsegueixin localitzar els tions se’ls podran endur a casa com a record.
Notícies recomenades
-
Comarca Segon Mercat Origen Montserrat a Ullastrell
-
Comarca Comencen les obres a la deixalleria de Cova Solera de Rubí
-
Comarca Mor un treballador a Rubí en una nau industrial
-
Comarca Més de 163.700 àpats recuperats
-
Comarca El Parc Natural de Sant Llorenç combina art i natura
-
Comarca Col·loquen els nous contenidors de residus a Sant Cugat