- Dos ferits en un accident a l’AP-7
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Prohibiries l'accés a les xarxes als menors de 16 anys?: “No sabem com d'addictives poden ser” Arnau Fort
-
Comencen les obres per als nous porticons i la millora tèrmica del Mercat de la Independència Redacció
-
-
-
Ona Martínez tornarà a ser la candidata d’ERC: “Terrassa no necessita excuses, sinó ambició” Pilar Màrquez
Publicat el
03 de gener de 2023 a
les 20:42
El matí de dimarts va ser convuls en el trànsit de la xarxa viària del Vallès Occidental.
Un accident amb tres vehicles implicats a l’altura de Barberà del Vallès va obligar a tallar dos carrils a l’AP-7, fet que va crear més de 7 km de retencions a conseqüència de la topada.
L’accident va ser una col·lisió per encalç entre un cotxe, un camió i una furgoneta. La topada múltiple va deixar dues persones ferides de caràcter poc greu. Una dona, de 32 anys, i un home, de 36, van haver de ser traslladats al Parc Taulí.
L’avís es va rebre a les 8.03 h. Els Bombers, amb quatre dotacions, van haver d’excarcerar l’home, que havia quedat atrapat dins d’un dels vehicles.
Un dels turismes implicats va bolcar, en sentit Girona, provocant cues que a primera hora del dimarts van arribar a afectar diversos punts. Les retencions van arribar fins a Sant Cugat del Vallès i, de retruc, es veia afectada la circulació de la B-30 a 3 km i la C-58, segons va informar el Servei Català de Trànsit.
Notícies recomenades
-
Comarca
Arrenca la segona fase per acabar amb les goteres del pavelló municipal de Viladecavalls
-
Comarca
La criminalitat baixa un 9,7% a Sant Cugat
-
Comarca
Rubí incorpora més de 440 arbres nous arreu de la ciutat
-
Comarca
L’R4, la segona línia de Rodalies amb més limitacions de velocitat per incidències o deficiències
-
Comarca
Relaxen les restriccions per la pesta porcina: es tornen a permetre les activitats en grup en alguns municipis del Vallès
-
Comarca
Rubí suspèn la ZBE pel caos a Rodalies