Obres per fer un pas de vianants a Vacarisses
Comarca
L’objectiu de l’actuació a la BV-1211 és crear itineraris per als vianants
- Obres per fer un pas de vianants a Vacarisses
ARA A PORTADA
-
Terrassa El tanatori públic d’animals, pioner a Catalunya, estarà enllestit a l’abril i podria obrir al maig Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa ajorna el ple i suspèn tots els actes oficials per l’accident d’Urda Pilar Màrquez
-
Terrassa La Policia avisa les famílies davant la crida a saquejos: "Cap acte vandàlic compensa les conseqüències personals, familiars i econòmiques" Joan Muñoz
-
Terrassa El Roc Blanc es prepara per a una nit de terror de pel·lícula: ensurts i 100 quilos de caramels Arnau Fort
-
Publicat el
24 de setembre de 2024 a
les 18:23
Actualitzat el
24 de setembre de 2024 a les
18:24
La Diputació de Barcelona ha iniciat aquesta setmana les obres al PK 0+400 de la BV-1211 per construir un nou pas de vianants i les voreres necessàries perquè els itineraris de vianants siguin continus, a Vacarisses. El pressupost és de 46.933,32 euros i el termini d’execució està previst en dos mesos.
L’objectiu principal és millorar l’accessibilitat, la seguretat viària i la mobilitat dels veïns, creant itineraris de vianants continus i accessibles i pacificant tot el tram, amb la implementació de tres esquenes d’ase. En aquesta via, segons la intensitat mitjana de trànsit calculada per la Diputació, hi circulen prop de 2.000 vehicles diaris.
Les obres també preveuen la instal·lació de l’enllumenat associat al nou punt de creuament, l’execució d’un nou tram de vorera al marge dret i d’un gual per a vianants a la vorera existent al marge esquerre. Es tracta d’un tram de carretera de doble sentit de circulació i un carril per sentit, amb vorera al marge esquerre i cuneta de terres al marge dret.
La intersecció de la carretera BV-1211 amb el camí dels Horts està situada entre dos revolts, fet que implica que la visibilitat sigui reduïda. A més, la vegetació existent al marge dret dificulta encara més la visibilitat. Al marge dret existeixen algunes edificacions que no disposen d’itineraris de vianants que les connectin amb el nucli, ja que no tenen vorera ni punt de creuament cap a la vorera existent al marge esquerre.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L'Ajuntament de Sant Cugat assegura haver reduït "a zero" el frau en els empadronaments
-
Comarca Troben restes d’una torre romana sota el monestir de Sant Cugat
-
Comarca La Cova Simanya revela pistes sobre la història genètica de la Península Ibèrica
-
Comarca
Endesa llança un pla de protecció d'aus a la xarxa elèctrica amb actuacions a Rubí i Castellar
-
Comarca
El Ple d’Ullastrell aprova una pujada de l’IBI del 3%
-
Comarca
Castellbisbal guanya places per aparcar bicicletes al costat del tren