Dos accidents múltiples amb ferits a l'AP-7 a Sant Cugat
Comarca
Els Bombers s’han desplaçat amb quatre dotacions i han hagut d’excarcerar una persona que havia quedat atrapada
- Una dècada de la ventada que va devastar Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2024 a
les 16:52
Un accident múltiple, amb tres vehicles implicats, a Sant Cugat ha provocat retencions de fins a quatre quilòmetres a l’AP-7 en sentit sud des de Cerdanyola del Vallès durant algunes hores aquest dissabte al matí. Els Bombers s’han desplaçat amb quatre dotacions i han hagut d’excarcerar una persona que havia quedat atrapada en un dels vehicles.
Dues persones han estat traslladades en estat greu a la Mútua de Terrassa i al Parc Taulí i sis han estat ferides lleus. L’avís s’ha produït passades les 9h del matí d’aquest dissabte.
Minuts abans, prop de les 8.30 hores, i en una zona molt pròxima, un aparatós accident, també a l’AP-7 a Sant Cugat del Vallès, ha deixat tres persones ferides menys greus. Dos camions han col·lidit i han provocat que un cotxe bolqués.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei