Guillem Serrat: "Veig un possible futur com a cuiner però ara haig d'estudiar"
Cultura i Espectacles
El terrassenc, flamant guanyador de la novena edició de MasterChef Junior 9, es mostra molt content amb la victòria. Tot i que li agradaria dedicar-se al món dels fogons, assegura que ara és moment de centrar-se en els estudis
- Interrompuda la circulació entre Terrassa i Sabadell Sud per un atropellament a les vies
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
07 de gener de 2022 a
les 14:56
Actualitzat el
09 de gener de 2022 a les
02:34
"Em sento feliç pel que he aconseguit al programa". Així de content es mostrava aquest divendres Guillem Serrat, el terrassenc de 12 anys que ha guanyat l'última edició del programa MasterChef Junior, que va celebrar la seva final aquest dijous a la nit.
Serrat explica en declaracions a Diari de Terrassa que guanyar aquest concurs televisiu el fa sentir "molt content". Conta que a casa seva es cuina i que "les meves àvies cuinen molt bé" i veient el programa va anar incrementant la seva afició. A casa seva, "estan molt contents" amb el seu pas per aquest programa i pel fet d'haver estat el guanyador d'aquesta edició.
Va passar per diferents càstings i, quan va saber que entrava, es va proposar aprendre molt i, òbviament, competir amb els companys per guanyar, però amb intenció de "ser amics". Tot això, unit al fet que participava en un programa de televisió de gran audiència, que també ha estat "una gran experiència".
Ha fet moltes amistats i detalla que amb els companys "hem sigut tots molt respectuosos" i més que contrincants, els ha considerat de sempre com "amics". Espera conservar la seva amistat, encara que "serà difícil que amb alguns ens puguem veure, ja que vivim molt lluny" uns dels altres.
Té els peus a terra i, si bé veu un futur possible com a cuiner, ara el que vol és centrar-se en els seus estudis. Està cursant primer de l'ESO a l'Escola El Cim i assenyala que, en aquests moments, el que toca és "continuar estudiant". Quan acabi els estudis, ja es farà un plantejament de per on vol anar pel que respecte al seu futur laboral.
El plat que més li agrada més de cuinar són els canelons, i reconèixer que les verdures "no són el meu fort". Vol continuar aprenent l'art de la cuina i explica que el jurat, compost per Samantha Vallejo-Nájera, P epe Cruz i Jordi Cruz "ens han ajudat molt i ens han tractat amb molt d'afecte".
A part de cuinar, li agrada molt el futbol i és del Barça. Juga a futbol sala, al Club Esportiu Unió 10 Terrassa, i també fa teatre musical al Centre Cultural El Social.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Jazz de sempre amb rave a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Sara Roy: ""Sempre he estat molt nostàlgica, des dels 10 anys"
-
Cultura i Espectacles
El mag Shado t’ho pot robar gairebé tot: "“És una experiència immersiva"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar que és un oasi de swing versàtil a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Exposició col·lectiva a Terrassa: "Singular i plural alhora"
-
Cultura i Espectacles
Romeu i Julieta obren la festa ballant a Terrassa