Que no estem tan malament!
Cultura i Espectacles
L’humorista Dani Mateo fa riure els assistents de La Factoria Cultural de Terrassa durant més d’una hora amb “Probando voy", un monòleg àcid i sense pels a la llengua
- Que sigui el que Déu vulgui
ARA A PORTADA
-
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Les incògnites sobre el cotxe abandonat a la C-58: d’on ha sortit i quan el retiraran? Joan Muñoz
-
Terrassa Can Tusell renovarà la pista de bàsquet entre finals d’any i principis del 2027 Laura Massallé
Publicat el
16 de setembre de 2024 a
les 18:57
Actualitzat el
17 de setembre de 2024 a les
20:20
Que no estem tan malament! Aquesta podria ser la conclusió després de veure l’espectacle de l’humorista Dani Mateo a La Factoria Cultural, diumenge a les 18 hores. Aquesta expressió la va fer cèlebre el president del FC Barcelona, Joan Laporta. I un altre declarat culer la va recordar en el seu monòleg “Probando voy”. De fet, el primer que va dir Dani Mateo quan va entrar a l’escenari de l’auditori va ser el resultat del partit entre el Girona i el Barça –1 a 4–. Així volia tranquil·litzar els espectadors barcelonistes.
L’escenari de LaFACT estava buit. Cap artifici. Només un micròfon que s’aguantava amb el seu peu just al centre. Mateo va sortir, el va agafar i va començar a xerrar. Ho va fer durant una hora i quart sense aturar-se, sense silencis. Ell sol caminant d’una banda a l’altra, sense beure, menjar... és a dir el que és un “stand-up” de tota la vida.
I sense cedir ni un moment a la pausa va començar a fer acudits sobre tots els temes imaginables: els seus inicis com a comediant, la covid, política, religió, xarxes socials, educació, sexe, parella, o sigui, qualsevol tema quotidià. I feia sentències que no podien deixar ningú indiferent.
I és que Dani Mateo defensa la llibertat d’expressió, però es mostra decididament en contra de parlar. “Jo et dic el que jo vull i tu t’ho emportes”. Així s’evitarien moltes baralles de parella i es posaria fi a les polèmiques a les xarxes socials, un altre punt feble del còmic.
I després de més una hora sentint acudit rere acudit, l’espectacle no es va fer llarg. De fet, es va fer curt. El públic va sortir de LaFACT amb un somriure i el convenciment que no estem tan malament.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
"Viernes 13", "Los pájaros" o "La noche de los muertos vivientes"?
-
Cultura i Espectacles
Rodatde de "Cucharita" a Terrassa amb Pere Arquillué: " "La història explica 24 hores en la vida de dues senyores grans"
-
Cultura i Espectacles
Ja és oficial: l'ESCAC de Terrassa guanya el premi de Hollywood al talent emergent
-
Cultura i Espectacles
Simbiosi de comerç i havaneres a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gran concert solidari per Gaza a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Quins carrers de Terrassa estan dedicats al cinema?